vineri, 17 iunie 2011

Oare ce vreau defapt ?

Oh doamne .. nu am mai scris de mult ceva care sa nu sune stupid sau lipsit de inspiratie . Nu stiu de ce , dar totul parca a disparut , parca s'a evaporat sau parca a plecat intr'o calatorie lunga .Inca ma intreb de ce nu am mai scris . Inainte , singurul motiv pentru care scriam era faptul ca exista un EL si scrisul era felul meu prin a ma descarca , dar si prin a le raspunde tuturor la intrebarile mele despre el ; acum .. numai exista niciun motiv . Sau da ? Adica .. acel EL a disparut , dar oare nu a aparut altul ? M'am schimbat oare cumva ?A inceput sa nu imi mai placa de nimeni ? Ei bine , acesta e un lucru care ma pune pe ganduri . Doua saptamani l'am placut pe unul , apoi o saptamana pe altul , apoi m'am cuplat cu unul si m'am despartit de el pentru ca imi placea de altcineva , dar am ajuns sa nu stiu ce sentimente am si pentru acel cineva . Sii .. in fine . Asa am ajuns aici , intrebandu'ma ce o sa fac cu viata mea . E bine ca nu imi place de nimeni si numai plang ca proasta , e chiar perfect ! Dar oare e ceea ce vreau ? Sa fiu singura ? Singurul lucru pe care l'am vrut mereu a fost doar sa existe o acea persoana langa mine pe care s'o iubesc si sa ma iubeasca asa cum sunt .As vrea sa existe o acea persoana care e dispusa sa aibe o relatie de lunga durata si sa nu ma dezamageasca niciodata si sa .. sa fiu in al noualea cer ! As vrea sa numai eu fiu acea tipa care e cautata pentru serviciile ei de " ajutor in dragoste " . Este atat de urat sa ii cuplezi pe doi si tu sa ramai tot singura si sa iti doresti ca toate fetele sa fie ca tine si sa nu existe iubire ! Urasc sa le doresc raul altora si sa ajung sa fiu disperata si sa imi pierd prietenii . Urasc sa nu am cu cine vorbii si sa fiu singura . Doar eu , lama si un pachet de tigari . De fiecare data ajung in momentul ala in care incep sa ma intreb : sa nu ma tai ? sa ma tai ? Sunt atat de nehotarata . Mereu am fost . Niciodata nu am stiu ce am vrut de la viata , mai ales acum .. cand stau si ma gandesc : oare ce vreau defapt ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Helăăău ! :] Dă şi tu un coment . Hai că nu te doare mâna .