luni, 9 mai 2011

Visul ..

Nu stiu cum a inceput , nu stiu nici macar cum s'a terminat stiu doar ca l'am auzit pe el spunandu'mi ' vreau sa ne impacam ' si a doua secunda i'am vazut chipul . Avea o fata pe care nu am mai vazut'o niciodata la el . Acea fata putin disperata care imi arata ca el chiar vorbea serios . Acea fata care parca imi soptea ' spune`i ca si tu vrei orice ar fi ! ' . Eram panicata , nu stiam ce sa zic .. l'am luat in brate . El , cu vocea putin tremurata a inceput sa'mi spuna ' imi era atat de dor de tine ! imi era atat de dor sa fim iar impreuna ! imi era atat de dor sa te vad zambind .. si cel mai mult .. imi era atat de dor sa iti spun cat te iubesc ' . Am inceput sa plang . Era prea frumos ca sa fie adevarat ! Eram atat de fericita incat primul impuls a fost sa il sarut . Inca nu imi venea sa cred , eram din nou impreuna ! Si de data asta era pe bune ! Si ceea ce ma facea si mai fericita era faptul ca , chiar daca l'am injurat si i'am facut viata un infern .. m'a iertat . Apoi ..alte secvente in care era lumea mea exact cum mi'o doream .. alte momente cand el ma astepta in fata scolii si eu saream pe el si ne sarutam .. nu mai exista niciun lucru care sa ma faca atat de fericita ! ERA DOAR EL ! Si totusi .. mi'am dat seama brusc ca visez si m'am trezit . Am inceput sa plang . Urasc visele astea ! LE URASC ! Sunt doar niste vise care iti dau sperante si apoi il doresti mai mult decat il doreai inainte si vrei sa fie al tau si simti ca in momentul cand el te va mai face odata sa suferi , vei ajunge la capatul puterilor si te vei sinucide ! De ce ar fi trebuit sa fie visul ala atat de perfect ?! Era exact ce imi doream ! Imi aduc aminte de ce vorbeam cu o colega .. ' nu i`as cere nimic mai mult .. nu as vrea nimic mai mult decat sa ma ia in brate si sa imi spuna ca totul o sa fie bine si ca lucrurile se vor intoarce la normal . nu i`as cere sa fim impreuna , i`as cere doar sa nu se mai comporte de parca m`ar uri ! cer oare prea mult ?! ' - si totusi .. doar atat isi doreste ea .. eu imi doresc mai mult ! Eu nu pot traii fara el ! Si ma intreb oare cand o sa isi dea seama ca nu va exista niciodata , nicio fata , care sa tina la el atat cat tin eu ..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Helăăău ! :] Dă şi tu un coment . Hai că nu te doare mâna .