duminică, 8 mai 2011

Pentru ca imi aduc aminte de EL.

SI TOTUSI ! ma gandesc la ceva .. [ hmm ce inceput bun pentru un post ; ' ma gandesc ..' , dar mereu ma gandesc . mereu gandesc prea mult si niciodata nu pun in practica ! oare de ce ? ] stai . stop . nu pot sa scriu nimic fara sa imi apara el in gand si pur si simplu sa plang din orice .. e atat de greu ! e atat de greu sa faci promisiuni si sa te tii de ele .. gen : se asteapta sa fac cum spune el de fiecare data ! daca el imi zice ' nu te taia' se asteapta sa rezist fara sa nu fac nimic .. fara sa nu ma framant sau sa'mi fac rau.. sau fara sa lesin .. cum am facut azi . o zi atat de aiurea .. stai .. te uiti pe geam .. admiri ploaia si iti dai seama ca lipseste ceva : EL ! si te gandesti cum sa il faci sa apara .. si te framanti .. si incepi sa ai nervi .. nu stiu ce sa fac ! si totusi .. gasesc solutia .. miere . stau , ma uit pe geam si mananc miere .. si tot mananc , mananc , mananc .. pana observ ca s'a terminat borcanul .. si lesin . si ma trezesc inconjurata de oameni panicati .. nu stiu ce sa faca .. cum sa ma trezeasca .. si care brusc ma iau in brate .. sii .. imi aduc aminte de ieri . acea zi cand eram intr'un loc pustiu .. fara niciun om .. nicio cladire .. doar o strada .. 3 caini .. si EU . si ma gandesc la tot ce e posibil .. amintirile sunt amestecate in cap . ma apuca plansul .. si , ajung in civilizatie .. ajung sa vad ce inseamna iubirea .. desi stiam deja .. dar n'am simtit reciprocitate .. sau nu de la cine vroiam eu sa simt . si vad oameni .. oameni saraci care nu au bani nici macar pentru o paine .. oameni care trebuie sa strige mereu "fie'ti mila !" pentru un ban .. oameni carora nu le pot spune decat "imi pare rau ca nici macar tie nu iti pot face viata mai buna " .. si merg mai departe .. spre o noua lume dura .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Helăăău ! :] Dă şi tu un coment . Hai că nu te doare mâna .