vineri, 13 mai 2011

EL .

Mda .. de ce sa sper ca il voi uita vreodata daca mereu oamenii imi aduc aminte de el ? Ce aiurea , fix joi dimineata , fix pe 12 mai , fix in ziua care a'm fi implinit noi 3 luni i'am dat ignore . Eh atunci nu mi s'a parut mare branza , dar azi a fost atat de nasol !
Ce a fost nasol ? Faptul ca ma trezesc dimineata si ma gandesc la el , ma gandesc cat stateam cu el la discutii la 8 despre orice si nu ma plictiseam niciodata si acum .. numai am o viata atat de interesanta . Cam nimeni cu care sa vorbesc .. totul atat de plictisitor :| ! Si ce sa fac ? Trebuie sa continui . Am zis ca o sa rezist fara el si trebuie s'o fac . da' nu pott !!!  Wtv .. ce o fi o fi . SI TOTUSI .. se face seara si o anume persoana imi aminteste o chestie " tu inca ti la el " . Frate , ce va e atat de greu sa intelegeti ca eu trec foarte greu si asa de chestia cu ignoratul ? Si totusi acum .. as vrea doar o data .. o singura data , sa mai vorbesc cu el ..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Helăăău ! :] Dă şi tu un coment . Hai că nu te doare mâna .