miercuri, 18 mai 2011

As vrea .. ϟ

Poate visezi la ceva mai mult decat o simpla prietenie . Poate visezi la ceva mai mult decat la un simplu zambet . Poate visezi la ceva mai mult decat la o strangere a mainii . Poate visezi la ceva mai mult decat la o simpla imbratisare . Sau poate .. visezi la ceva mai mult decat la un simplu sarut .
Asta e tot la ceea ce viseaza o fata . Este tot ce ii cere unui anumit EL care incearca de fiecare data sa o evite sau sa o faca sa se simta prost . Este tot ce mi'as dorii si EU . Este tot ce as vrea doar ca sa ma simt implinita . Da , am tot ce ar putea vrea un copil . Prieteni , familie - am atata lume care ma intelege . Am bucuria de a fi inca un simplu copil . Si eu totusi , nu'mi doresc asta ! Nu imi pasa daca o sa cresc , o sa ma maturizez visand la dragoste . Nu imi pasa daca lumea imi spune ca sunt prea mica sa inteleg ce e dragostea . Nu imi pasa daca unii ma judeca pentru ce sunt . Nu imi pasa de nimic . Il vreau doar pe EL . Si nu , nu e acelasi el . Este doar un simplu baiat pe care mi l'as dori . EL nu este o anumita persoana , doar acea persoana pe care o visez eu . Nu imi doresc ca EL sa fie cine stie ce frumusete , imi doresc sa fie doar un tip care sa ma iubeasca si sa ma inteleaga . Nu imi doresc un EL pentru cateva zile . Imi doresc un EL pentru cativa ani . Nu imi doresc sa ma considere perfecta si sa ma linguseasca . Imi doresc doar sa ma iubeasca pentru ceea ce sunt . Nu imi doresc sa imi zica din 5 in 5 secunde ca ma iubeste . Imi doresc doar sa simt ca e asa . Nu vreau sa fie doar un vis frumos . Vreau sa existe un EL . <3

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Helăăău ! :] Dă şi tu un coment . Hai că nu te doare mâna .