marți, 19 aprilie 2011

Things have not changed with anything !~

 - Esti aici , traiesti ! Si totusi .. nu stii de ce . Esti ca un nou-nascut . Te nasti - si nu stii unde te afli si incepi sa descoperi lumea . Doar ca .. ceva e gresit de data asta . Acum stii multe lucruri , stii cam tot ce trebuie stiut despre viata , dar te gandesti ca defapt nu stii nimic . Si incepi sa descoperi din nou lumea . Si ii admiri . Stai , vorbesti cu lumea , iti explica cum e viata .. si observi ca majoritatea se bucura de ea , dar cei care nu si'o traiesc , sufera mai mult decat isi imagineaza ceilalti . Si aici apare intrebarea ' de ce sufera ? ' . Ei bine , sunt foarte multe lucruri din care poti suferii. Poti suferii din cauza pierderii unui prieten , moartea unei rude , probleme in familie , etc . Si totusi .. observ ca deobicei principalul motiv din care suferim e dragostea


Hei , inca stau si ma intreb daca ce am facut pana acum este bine , daca mi'am trait viata cum ar fi trebuit . Dar oare .. de ce ma mai intreb asta ? Daca mi'as fi trait'o bine , acum nu as fi fost in pat gandindu'ma ce sa scriu in urmatoarele randuri . As fi undeva afara , cu prietenii , bucurandu'ma de viata . Si totusi , daca stau si ma gandesc , majoritatea 'scurtei mele perioade din viata' am trait'o cum trebuie, dar ajungi la un moment dat cand descoperi iubirea si incep sa te framante mai multe lucruri . Si nu doar te framanta , te schimba . Imi aduc aminte chiar de aseara cand vorbeam cu o prietena la telefon . Ce ciudat , vorbeam de doi copii de clasa a3a - un baiat care iubeste o fata de 1 an . Si totusi , ne gandeam .. daca fata isi va batea joc de el , acesta va devenii insensibil si isi va bate joc de fete ca sa se razbune , astfel va fi ca toti baietii . Cine a cauzat aceste probleme - dragostea . Si acum .. ma tot gandesc cum a fost prima mea iubire . Ce chestie , s'a intamplat tot in clasa a3a . Si partea cea mai rea ? Am plans . Nu eram genul de copil trist . Eram chiar fericita , dar acest sentiment m'a doborat . M'a facut sa numai am incredere in mine . Si nu au fost decat plansete , slabisem mult . Numai mancam .. Eram trista mereu . Partea cea mai rea era ca ii intristam si pe ceilalti din jurul meu si ii faceam sa isi piarda timpul intrebandu'se ce am . Da , a fost acum 3 ani aceasta intamplare , dar de atunci .. nu s'a schimbat nimic . Sunt aceeasi fata care sufera dupa un anume baiat . 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Helăăău ! :] Dă şi tu un coment . Hai că nu te doare mâna .