duminică, 3 aprilie 2011

Pentru el .

Draga mea fosta iubire, 

De azi incepand iti transmit ca NU'MI MAI PASA DE TINE ! Poti sa arzi , sa te calce masina , sa faci ce vrei tu . Eu am incercat sa imi cer scuze pentru tot ce ti'am facut si tu te'ai pisat pe scuzele mele . Ei bine , de azi incepand am terminat . Poti sa iti iei prietena sa o pupi si in cur - nu imi mai pasa . Sentimentele mele pentru tine au fost , dar au disparut . Ele trec ca si anotimpurile .. Acum e rece .. Maine e cald si tot asa .. Si ce va fi inncontinuare ? Simplu . Nu voi mai incerca niciodata sa fac in asa fel incat sa ne impacam si poate doar daca a'i cadea in genuchi sa iti ceri scuze pentru tot ce mi'ai facut m'as mai impaca cu tine . Imi e scarba ca mi'am pierdut 2 luni cu tine pentru nimic . Sper sa te duci naibii , ciorbistule !

                                                                         Cu multa dragoste ,
                                                                                               Puffi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Helăăău ! :] Dă şi tu un coment . Hai că nu te doare mâna .