luni, 25 aprilie 2011

Pentru ca lumea nu ma intelege ‹з

 Fiecare sunet pe care il aud ma indruma spre o noua lume . O lume necunoscuta . O lume care ma face sa'mi doresc sa o descopar . Si totusi .. aceasta lume pare periculoasa . Mi se pare ca ar fi mai bine sa raman unde sunt si sa numai continui sa merg . Ce ciudat .. asta seamana cu lumea mea adevarata . De fiecare data cand vreau sa continui , ceva ma opreste si imi spune ca e mai bine sa stau pe loc daca nu vreau sa sufar mai tare - si totusi , ma incapatanez . Imi place sa descopar lumea . Imi place sa stiu cat mai multe lucruri despre ce se intampla in jurul meu . Chiar daca este dureros - nu'mi pasa . Continui ! - chiar daca stiu ca o sa ma doara . De ce ? Pentru ca astfel invat din greseli si ma ambitionez sa fac mai bine data viitoare .
 Mda , lumea imi spune mereu sa fiu mai optimista , dar eu sunt EU . Si e cam greu sa ma schimbe lumea cum vrea . De aceea , incerc sa ma schimb singura - si nu pot decat daca oamenii din jurul meu ma lasa sa gresesc . M'am saturat sa tot aud ' ti'am spus eu ' - ok , mi'ai zis , siii .. care'i faza ?! Am gresit , m'am invatat minte :| Stiti foarte bine ca nu ascult de ceilalti asa ca nu imi mai dati sfaturi . 
 Sunt constienta de ce fac si recunosc cand gresesc ! [:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Helăăău ! :] Dă şi tu un coment . Hai că nu te doare mâna .