duminică, 17 aprilie 2011

My life . ~

Stai si te gandesti ' hei , este bine ce fac ? ' - adicaaa .. esti intr'un punct in care stai pe canapea , inchizi ochii si treci prin toate momentele prin care ai trecut pana acum - din momentul cand l'ai cunoscut .
Mda .. era o zi frumoasa urata de iarna in care stateam , ca si acum , pe canapea cu ochii inchisi si ma gandeam la tot ce realizasem pana atunci  . Deodata , ma trezesc - time for school . Incep sa ma imbrac , ore , pauze .. alea alea si o aud pe o colega " uite daca vrei id'ul lui sa vorbesti cu el si poate reusesti sa ne cuplezi , etc . " - mda . mi se parea o zi normala .. absolut normala ! pana seara ~ Cum s'a facut seara , in timp ce stateam pe net , etc .. imi aduc aminte ca trebuie sa vorbesc cu un anume "el" . Stau .. vorbim .. radem .. flirtam .. etc . Doar o joaca , nimic adevarat .. darr .. ma trezesc ca defapt eu trebuia sa ii cuplez , nu sa flirtez cu el ! Dimineata .. suna telefonul- ea . Ce sa'i spun ? "ah scuze .. dar uite , asta e si .. imi pare rau ! dar pentru mine nu inseamna absolut nimic ! " - si chiar nu insemna , pana seara . Apoi o zi normala de scoala , etc .. Se face seara .. AGAIN ! Flirtam .. si imi dau seama de ceva - il plac . Ce sa fac ? Ii zic . "bai uite nu stiu .. te cam plac .. si .. habar n'am " . Dezbatem noi tema asta si ajung la concluzia ca trebuie s'o termin cu actualul meu prieten .. ma despart .. apoi ma impac .. apoi iar ma despart .. si se face sambata - 12 februarie . Noi .. vorbeam .. eu cu ea vorbeam .. ea vorbea cu el si ii spunea ca il plac si vreau sa fiu cu el , etc . sii .. el ma intreaba . Apoi .. o luna si ceva destul de ok : cateva certuri , impacari , saruturi de neuitat . Sii .. intr'o zi imi explica defapt cum sta treaba cu o prietena si cat o place .. si uite ca na - aici se termina totul . Apoi cateva certuri .. intalniri .. plansete .. si dintr'o data nu'i mai place de ea . De ce ? A aparut alta . Ok .. ii place si de asta .. again .. plansete , amenintari , injuraturi .. si dintr'o data .. ajung la punctul in care numaipot rezista - adica in prezent si ma uit la ranile de pe mana si ma intreb de ce m'am taiat . M'am certat cu el .. uhmm . ok .. si ce'mi pasa ? De ce dintr'o data numai sunt tipa aia care dadea papucii fara nicio problema si isi vedea de viata ? De ce dintr'o data revin la obiceiurile de acum un an .. de ce ma tai din nou ? De ce ? Si totusi .. uite dasta ma aflu din nou pe canapea . Pentru a trece prin tot .. Pentru a ma gandii la lucrul care ma framanta cel mai mult . ' De ce il iubesc ? '

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Helăăău ! :] Dă şi tu un coment . Hai că nu te doare mâna .