vineri, 8 aprilie 2011

Lumea mea ..

Inca stau si ma gandesc la 8 februarie . 8 februarie - ziua mamei mele si ziua in are l'am cunoscut pe el . As putea spune ca e atat de special . E atat de special pentru mine . Si ziua aia e atat de speciala . Sau era .. Era ziua in care ii puteam spune mamei dupa un an de certuri - numai certuri , ca totusi o iubesc . Si atunci ii puteam vedea zambetul . Doar atunci . Mereu am dezamagit'o . Si atunci imi puteam cere scuze si totul urma sa fie bine . La anul nu va mai fi la fel . Va fi o zi pe care o s'o urasc . O sa urasc faptul ca a existat vreodata ! O sa urasc  faptul ca l'am cunoscut ! In fiecare zi aud " l'am vazut cu ea . " - de ce oamenii continua sa ma faca sa plang ? Scriu  acest post gandindu'ma la aseara . Am dormit doar 2 ore . Am stat sa ma gandesc la el . Sa ma gandesc ca mereu zic " pot sa il uit ! dar nu vreau ! " . Ei bine , am incercat sa il uit - n'am putut . Si platesc pentru asta .. Ma gandesc de cate ori l'am auzit intrebandu'ma de ea . El nu ma crede , nu ma crede ca sufar . Nu crede ca numai rezist si vreau sa plec departe . Ma gandesc la lumea pe care o vreau . Vreau ca lumea mea sa fie o camera . O camera mare unde sa fiu eu , fara nimic in jurul meu , doar cu un caiet si un creion . Vreau sa fiu singura - camera sa nu aiba ferestre , usa .. nu vreau sa vad sau sa simt aproape pe nimeni . Oricine m'ar putea rani . Vreau sa fiu doar eu si caietul unde imi pot scrie gandurile . Vreau sa cresc in acea camera fara sa descopar lumea . Sa nu descopar ce inseamna "dragostea" sau "tristetea" . Da , sunt o fiinta - am sentimente . Pot sa simt lucruri pe care mi le'as dori sa nu le simt , dar daca as fi in acea camera nu as simti nimic . As fi imuna la tot ce se intampla in afara acelei camere .. As fi ca intr'o cutie inchisa , izolata de tot . Si ar fi minunat . Si totusi .. sunt aici . Si traiesc .. si am sentimente . Si el stie asta . Atunci de ce ii place sa ma raneasca ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Helăăău ! :] Dă şi tu un coment . Hai că nu te doare mâna .