duminică, 3 aprilie 2011

Dear my love ..

We had a thing called "love" together . We had those days of autumn, winter and spring spent together.We were the couple perfectly. We have memories. Memories that I will not forget. <3

Sunt atatea lucruri care ne leaga . Am atatea amintiri cu tine . As vrea sa nu fie ultimele amintiri . As vrea sa fim din nou impreuna si sa fie altfel . Sa trecem peste tot ce a fost si sa o luam de la capat . Sa fim alaturi unul de celalalt si sa nu ne mai certam . 
Siroaie de lacrimi imi curg gandindu'ma la tot ce a fost , la tot ce avem si am avut impreuna . Imi e atat de greu sa trec peste cuvintele lui : ' nu voi mai face niciodata greseala sa fiu cu tine ' .  El mi'a injectat dragoste in vene . El m'a facut sa zambesc . Si desi am gresit , el m'a iertat si am ramas prieteni. Pana acum cateva zile . M'a durut ce mi'a zis . El stie asta , dar nu e vina lui . Asa s'a simtit si el cand m'am despartit de el cu zambetul pe buze . Ma gandeam ca ma voi putea razbuna pentru tot ce mi'a facut , dar acum imi dau seama ca defapt nu mi'a facut nimic . 
I'll always remember you . My love .. I miss you ! <3

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Helăăău ! :] Dă şi tu un coment . Hai că nu te doare mâna .