vineri, 1 aprilie 2011

De ce e atat de greu sa'l uit ?

Cateodata , cand traiesti in prezent spui ca totul e asa cum ti'ai dori sa fie , dar apoi te intorci in trecut si iti dai seama ca ai vrea sa schimbi ceva . Ai vrea ca acum sa fi fericita , dar totusi langa el .. Nu cum esti acum . Ma uit la el si imi dau seama ca el ma inspira sa scriu . Ma abtin sa nu plang . Doar pentru ca stiu ca lui nu i'ar pasa - nu i'a pasat niciodata de mine . A fost atat de indiferent mereu si de fiecare data cand sunt aproape de el simt ca .. sunt in plus . Si ma face sa ma gandesc de ce ma aflu aici - pe pamant . 

- este doar o iluzie ca el a tinut vreodata la mine si ieri a fost ceva in gen " nu voi mai face never greseala sa mai fiu cu tine " - si asta doare . Doare tare , dar el nu'si da seama . Imi da senzatia ca nu conteaza daca exist sau nu - nu mi'ar duce dorul . Si eu il iubesc . DE CE E ATAT DE GREU SA IL UIT ? El nu tine la mine , are prietena . E cu o tipa care .. nici macar nu isi da seama ca il foloseste . Si eu nu ii voi spune , nu vreau sa creada ca sunt geloasa si sa ne certam . Ma tot gandesc .. In timp ce scriam pe foaie aceste randuri eram in ora de istorie si ma uitam la el . Si nu a trebuit decat sa aud " tu nu observi cat te holbezi la el ? nu iti dai seama cat tii la el ? " ca sa imi dau seama ca il iubesc . Nu l'am uitat niciodata . Da , tipii cu care m'am cuplat au fost o joaca . Ma cuplasem cu ei pentru a'l uita ! Si nu am reusit niciodata .. Dar nici nu voi mai fi niciodata cu el . Ma uraste . Si eu sufar ..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Helăăău ! :] Dă şi tu un coment . Hai că nu te doare mâna .