joi, 28 aprilie 2011

Ceva chestii ‹з

E atat de greu sa il uit . E atat de greu sa trec peste . E atat de greu sa vorbesc mereu despre noi la trecut . Si cel mai rau e ca .. e atat de greu sa imi dau seama ca el nu este defapt niciodata langa mine .
Imi aduc aminte din vacanta asta de Paste . Nu a fost deloc perfecta . A fost oribila . Dupa ce m'am certat cu el si am sfarsit prin a ne uita definitiv [ sau cel putin el pe mine , eu nu l'am uitat niciodata ] , am ajuns sa fiu si pedepsita . Da , minunat , izolata total de lume - fara pc , telefon , televizor , doar intr'o camera in care nu prea pot face cam nimic . Si , ei bine , uite dupa 2 zile si ceva tinuta in casa , n'am mai rezistat si a trebuit sa ies , asa ca am inventat o scuza ca trebuie sa cumpar ceva . Ei bine , si uite asa am ajuns eu afara . Si credeam ca dupa zilele astea o sa fie perfect , dar a fost oribil ! De fiecare data ma uitam in spate , de fiecare data simteam ca el este in spatele meu sau speram sa fie . Era prea greu sa ma gandesc ca ne'am certat pentru totdeauna . Si uite ca , totusi acum vorbim si totusi .. speram ca paranoia mea o sa se opreasca.Mda , prea frumos ca sa fie adevarat.
Azi, alta zi - aceeasi poveste . Si niciodata n'o sa se termine cu asta . Niciodata n'o sa pot sa fiu linistita fara sa ma uit daca el e in spatele meu .. Am innebunit ! Pur si simplu numai stiu ce sa cred despre toate asta .. numai stiu ce sa cred despre mine .. m'am facut praf ! Voi fi mereu genul ala ba trista , ba fericita , pentru ca vor fi putine , dar cateva momente fericite cand nu ma voi mai gandi la el si imi voi putea trai viata , ei bine , doar pentru 5 secunde . De ce ? Pentru ca ma voi intoarce in viata reala si imi voi da seama de ce vreau defapt .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Helăăău ! :] Dă şi tu un coment . Hai că nu te doare mâna .