miercuri, 6 aprilie 2011

Aiurea . [:

Ce se intampla cu mine ? De ce simt ca ceea ce am facut nu este bine ? De ce simt ca pentru mine ar fi fost mai bine daca nu as fi facut lucrul acela ? El era atat de aproape de mine .. si imi cerea imposibilul - cerea sa ma aiba pentru ultima data . Eu - atat de aproape de el - n'am cedat . Imi puteam spune " SUNT BINE ! REZIST ! POT FACE FATA ! " . Chiar am rezistat . Nu a contat ce s'a intamplat dupa . Nu a contat cat am plans . Cat imi doream un ultim sarut .. Limba lui .. Si totusi .. In aceeasi seara .. El atat de sincer si atat de .. de ce se ruga incontinuu de mine ? De ce ma vroia ? Si .. totusi . A doua zi . A doua zi am putut'o numi "magica" . Era aproape de mine . Il simteam cu tot corpul . Simteam cum ma mangaie . Ii simteam limba .. Simteam ca e ultima clipa si trebuie sa profit de ea din plin .. Ca pana in momentul cand nu vom mai fi impreuna .. trebuie sa il am . Si acel sarut sa fie cel mai pasional . Acele momente au fost perfecte - si le regret . Regret ca am crezut ca ma voi multumi cu un ultim sarut . Adevarul e ca .. il mai vreau inca odata .. si inca odata .. si inca odata .. Vreau sa fie doar al meu . Dar s'a terminat . Nu il voi mai avea niciodata .. Si sper .. ca voi reusi sa trec peste tot ..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Helăăău ! :] Dă şi tu un coment . Hai că nu te doare mâna .