joi, 3 martie 2011

Ceva in gen ..

Ce chestie .. nu am mai scris de mult pe blog :| Ce s'a intamplat oare cu mine ? Lumea chiar se intreaba asta [: Ei bine , NU, nu am murit . Traiesc . Doar ca .. stii momentele alea cand esti complet indragostit ? Ei bine , atunci nu te mai poti gandi si la celelalte lucruri care te inconjoara si te gandesti numai la tine . La tine si el . El este persoana pe care o asteptai de atat de mult timp si acum cand e langa tine , parca il vrei si mai aproape decat este . Astepti ceva . Astepti sa iti spuna ca totul o sa fie bine . Si o sa iti spuna . Si cand o sa iti spuna o sa crezi asta . Pentru ca ai incredere in el ca nu e ca ceilalti si nu te va lasa balta . Stii momentele alea cand ti se pare ca e prea perfect pentru tine ? Ei bine , eu le am cam mereu . Mi se pare atat de perfect incat ma gandesc " oare chiar il merit ? oare chiar merit sa fiu cu el ? " si apoi incepi sa te framanti cum sa faci sa pari si tu perfecta si sa nu faci un pas gresit ca sa iti spuna ca nu il meriti si .. toate momentele astea te aduc la disperare si plansete .. Si e atat de greu sa treci peste ele .. Si totusi , deocamdata e perfect . Pana faci tu miscarea gresita ..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Helăăău ! :] Dă şi tu un coment . Hai că nu te doare mâna .