joi, 31 martie 2011

Atat .

De ce sa le spunem oamenilor " hei , nu te ingrijora , sunt bine ! " cand a'm putea sa le spunem pur si simplu adevarul ? Fiecare avem o masca , o masca care o tinem pentru a ascunde defapt cine suntem . Eu mereu imi schimb masca . Cand cineva se apropie prea mult de mine , schimb masca din nou . Nu mi'a placut niciodata sa fiu inteleasa . Niciodata nu mi'a placut cand lumea a aflat cum sunt si a putut sa'si bata joc de mine . Masca e singura care ma poate proteja . Da , multi zic " e mai bine sa arati cum esti , vei fi apreciat ! " . Da , poate vei fi apreciat , dar exista si oameni care in momentul cand iti descopera sentimentele te distrug ! Si stii cum e ? Sentimentele sunt cele mai importante . Dragostea a distrus multi oameni . Si hei ! ma gandesc la o discutie care am avut'o ieri , ceva tipic .. : un tip , o placea pe una care se despartise de el . El vroia sa vorbeasca ceva cu ea si ea era cu cea mai buna prietena a ei care il placea [si el stia asta ] si totusi s'a apropiat de ele si i'a zis prietenei fetei "cara'te!" . Ei bine , tipa a regretat ca si'a aratat sentimentele . Era mai bine sa nu isi dea masca jos . Si pentru el era mai bine sa nu zica asta . A regretat : 
Eu " Stii ca Andreea te place ! De ce ai facut asta ? Nu puteai astepta pana era singura ?! Tu nu intelegi ?! Asta ne distruge pe noi ! Dragostea ! Asa ajungem noi sa facem tampenii ! Asa ajungem sa murim ! De ce nimeni nu intelege decat pana in punctul cand ajunge la asa ceva ?! De ce ?! "
Da , stiu ca tipu' a suferit pentru ca fata care il placea il respinsese si acum eu ii faceam scandal , dar o merita . Si m'am saturat . O sa ma schimb . O sa fiu altfel . O tipa careia nu'i pasa de nimic si nu lasa pe nimeni sa ajunga in adancul sufletului ei . [:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Helăăău ! :] Dă şi tu un coment . Hai că nu te doare mâna .