sâmbătă, 19 martie 2011

asa , mai pentru baieti .

ba , stau si ma gandesc . baietii astia in ultimul timp mi'au dat foarte multe dureri de cap . ii aud toata ziua " bai , tu stii cat tin la ea ?! tu stii ? " , dar gen .. doar asaaa .. ca sa ne dam rotunzi si apoi sa vedem noi cat ne'au iubit si sa incepem sa plangem ca e vina noastra . ei bine stii ce ?! eu m'am saturat ! baietii se plang ca noi nu ne'am recunoaste vina . DA' VOI CE CACAT FACETI ?! "eu ?! am facut ceva ?! nooo .. " . da' stii ce e cel mai grav ? faptul ca te plangi la altii ca le iubesti si mna .. uite ce face ea si nu stiu ce .. si ca apoi zici ca e vina ta .. si ca iti pare rau bai si ca nu stiu ce .. deci cat vorbesti cu altii bai pai tii la ea si nu stiu ce .. ma , dar sa ajungi tu sa te umilesti in fata ei si sa iti ceri niste amarate de scuze ?! TU ?!  noo .. NICIODATA ! e prea greu .. mama deci iti dai seama . sa te umilesti in fata unei fete e moarte curata . pff . si totusi .. fetele pe alta parte .. sunt impartite in 2 categorii : 
1 . alea care invart baietii pe degete
2 . alea care sufera si isi cer mereu scuze si plang si .. pff . in fine . si totuuusi .. aste sunt puse in aceeasi categorie cu celelalte natii de fete ! [ bitches ]
bai , deci la un moment dat te saturi . esti fata si plangi ca un cacat ! da' ce pula lui salam [ inexistenta ] suntem noi ?! si stii .. majoritatea incepem " bai ! ma despart de el . gata . am terminat'o ! " - really ?! o faci ?! nu poti :)) si fix asa sunt si eu ! nu poti frate , nu poti ! il iubesti prea mult si prostuuuu .. ce face ? iese cu altele pe nu stiu unde si nu stiu ce . da' totusi ! cand e vorba de fetele care totusi reusesc s'o termine , dar regretaaa ... pai pfff , incep baietii " asta si'a batut joc de mine si acum zice ca e doar vina mea ! " . bai deci m'am saturat . 
si peseu pt toti baietii care fac asa : OARE CINE E DE VINA ? ;)

2 comentarii:

Helăăău ! :] Dă şi tu un coment . Hai că nu te doare mâna .