vineri, 18 februarie 2011

un gen de scrisoare pentru el .

Mă simt naşpa , mă doare capul şi la fiecare doi paşi făcuţi leşin . Îmi ard ochii îngrozitor . Ştiu că am febră , dar nu e numai asta şi acest post nu e făcut pentru a arăta cât de rău mă simt, este post făcut pentru o persoanã specială. Pentru EL !
Deci cum spuneam eu mă simt extrem de rău , e 12 şi ceva şi ar trebui să încerc să dorm . Dar nu vreau până nu termin acest post . Am mai zis'o şi o s'o tot zic : NU ŞTIU SĂ'MI ARĂT SENTIMENTELE ŞI ASTA MĂ DOARE ! Sper cel puţin ca el să înţeleagă asta , dar tot ce pot face e să îi scriu un fel de scrisoare ca aceasta . Deşi eu sunt oribilă , proastă , etc . .. el ţine la mine aşa cum sunt . Deşi nu mă crede , el chiar este persoana pe care mi'am dorit'o lângă mine , îmi spune lucrurile pe care le aşteptam de la alţii şi care nu credeam că mi le va zice cineva vreodată . El este tot ce am şi tot ce vreau să am ! Dacă lumea s'ar scufunda şi a'm rămâne doar noi nu mi'ar păsa ! Aş fi cu el .. da , ştiu că nu a'ti mai auzit asta niciodata de la mine , dar el e singurul pentru care spun asta . El este perfect şi nu credeam că există o astfel de persoană . Plâng la orice mă frământă când e vorba despre el . Îl iubesc atât de mult . Mereu au ajuns cuvintele 'te iubesc !' pentru alţii . Pentru el simt mai mult de atât . Ceva ce nu pot explica în cuvinte . Vărs lacrimi cu sânge şi venin . Mă simt inutilă . Lumea mea e plină de otravă . Pentru el m'aş sacrifica oricând ! Chiar dacă unii zic că e o figură de stil , eu nu o folosesc ca pe una : aş vrea să fiu cu el pentru totdeauna ! TOTDEAUNA ! ..



Published with Blogger-droid v1.6.5

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Helăăău ! :] Dă şi tu un coment . Hai că nu te doare mâna .