sâmbătă, 5 februarie 2011

Un cacat . Valentine's Day .

Relatiile tot se duc de Valentine's Day mai nou . Asa se intampla deobicei . Nu ai ramas de Valentine's  sau inainte single , ei bine , o sa ramai dupa . Trust me ! Nu o spun ca o fata care tocmai s'a despartit de prietenul ei , pentru ca am prieten , dar o spun ca o fata care credea pana anu asta ca numai ea ramane single de Valentine's si acum observa ca majoritatea populatiei ramane singura de Valentine's . Asa ca numai fiti toti " Vai iubirea mea 8->" ca asta numai dureaza mult si se va termina chiar atunci cand va va fi mai bine impreuna . Va doresc noroc ! Eu deja stiu la ce sa ma astept deci astept momentul destul de plictisita (:| . Am incercat sa mai scap de sentimente pana in luna martie ;)) . Ei bine , daca rezist cu el pana in martie [ sau mai mult ] => Valentine's nu m'a afectat si de data asta :)) [ ei bine , n'am eu norocu' asta :)) ]  . So .. Noroc . Nu va speriati , doar ganditi'va ca se va intampla si va trece atat de repede si doar a'ti plange cateva zile si apoi a'ti revenii la vietile voastre normale ca deobicei . C'moon .. Majoritatea oricum isi incheiau relatia odata si odata , gen : cei 13-14-15-16-17-18 ani nu tin o relatie mai mult de 2-3 ani [ nici atat :)) ] so .. relatia oricum se termina . Daca s'a terminat acumm .. Soarta :-?? Anyway . Byeee >:d<

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Helăăău ! :] Dă şi tu un coment . Hai că nu te doare mâna .