joi, 10 februarie 2011

Uhm ..

Strange .. A fost frumos , nu ? Am fost impreuna sii .. nimic . Si inca suntem , deocamdata .. Sau s'ar putea sa nu se intample nimic . Stau intinsa in pat uitandu'ma pe tavan si imi imaginez ca admir stelele . Totusi .. nu pot trece pe langa acest gand care imi vine incontinuu in minte . De ce a aparut tocmai acum ?! De ce tocmai eu trebuia sa il plac . Este atat de ciudat cum toate lucrurile acestea vin chiar inainte de Valentine's , cand ar trebui sa fie bine , nu sa numai stiu ce sa fac .. Si totusi .. simt ca nu este bine ce fac .. si nu ma framanta faptul ca ma simt de parca as fi furat ceva al unei prietene bune , pentru ca stia toata lumea ca noi nu eram prietene , dar ma framanta faptul ca totusi lucrurile nu trebuiau sa decurga asa .. Ea trebuia sa fie cu el si eu .. ei bine , cred ca ajungeam pana la Valentine's sa fiu singura , dar nu stiu de ce .. presupun ca din cauza ca nu am ales cum trebuie si aveam nevoie de timp de gandire .. si acum ?! De fiecare data cand ma gandeesc la el nu este sentimentul ala " stiu ca e al meu si numai al meu " , pentru ca nici macar nu este al meu inca .. Este sentimentul ala gen " j'ai t'aime . i want u more . doar un vis stupid care se va termina curand si.. am un sentiment de invinovatire ca am luat ceva ce nici nu trebuia sa fie al meu , trebuia sa fie al altcuiva si daca ea nu'mi zice in fata ca e suparata pe mine , eu aflu de la ceilalti si se vede prin tot ce face si cum se uita la mine , numai e aceeasi privire si .. a plans prima data pentru el . Si stiu cum e .. Ma gandesc .. prima oara cand am plans pentru un EL a durat 3 ani .. Si tot am plans si dupaia .. nimic . Am avut norocul sa ma lase balta pentru cea mai buna prietena a mea , dar sa recunoastem , nici nu ma placea , doar mi'a zis de cateva ori chestia asta pentru a ma face sa ma simt bine , dar nu m'am simtit bine .. si nici acum nu ma simt stiind ca ea ma uraste chiar daca nu imi zice asta si stiind ca va plange dupa el , ei bine , poate nu 3 ani , dar va plange chiar daca nu recunoaste ..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Helăăău ! :] Dă şi tu un coment . Hai că nu te doare mâna .