vineri, 11 februarie 2011

Nimic nou .

I will never let u fall . Asta imi vine in minte acum . Am mai zis'o odata cuiva si m'a crezut . Si l'am lasat .. L'am lasat pentru altcineva si acum regret . Trebuie sa repar ce am facut . Ma voi impaca cu el si gata . Daca el va mai vrea asta .. Sunt un monstru . Promit lucruri si nu pot sa ma tin de cuvant . Ma uraste pentru asta ! Si eu ma urasc ! Am facut cea mai mare greseala din viata mea si acum plang din cauza asta . I stand up with u forever . Pff .. As fi vrut sa ma tin de cuvant . I'am promis ca nu il voi lasa pentru nimeni si nimic in lume ! Si acum l'am lasat pentru altcineva cu care nici nu pot fi .. Trist . Foarte trist . Ei bine .. sper sa repare tot ..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Helăăău ! :] Dă şi tu un coment . Hai că nu te doare mâna .