miercuri, 2 februarie 2011

Easy A

Da .. pai .. azi am vazut acest minunat film . Gen : stiu ca a aparut in septembrie , dar .. la premiera am fost la alt film in ziua aceea , iar in rest.. n'am avut timp .  So .. filmul cine nu l'a vazut chiar merita vazut si .. chiar mi'a placut :] . Gen : eu deobicei la filmele cu final : ala ramane impreuna cu ala :-@ incep sa plang stiind ca eu nu am pe nimeni inca al meu [ i know , e o porcarie :)) ] . Dar aici .. nu am plans . Strange .. Ba chiar m'am gandit ca .. baietii nu conteaza de fiecare data si cat de .. mult te pot trada prietenii gen .. DUDE , CUM SA TE LINGI CU TIPUL DE CARE II PLACE CELEI MAI BUNE PRIETENE ?! THIS IS A SHIT ! dar gen .. cam asa e in fiecare zi si te miri de ce :-? so .. anyway .. :)) nu vreau sa va zic eu cum e filmul . Trebuie sa'l vizionati si .. chiar e tare :] Byee :]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Helăăău ! :] Dă şi tu un coment . Hai că nu te doare mâna .