vineri, 11 februarie 2011

Ceva din ora de istorie ..

Ce chestie .. Stau si pierd timpul in ora de istorie si scriu pe caiet alta chestie aiurea pe care o s'o postez pe blog . Uhmm .. inainte sa incep cu problemele mele vreau sa zic ca am observat ca proful are unghii lungi .. Anway , de asta imi pasa prea putin acum . Strange .. Inainte imi pasa atat de mult . Imi placea sa barfesc profii in pauze .. Ei bine , acum e altceva . E vorba de EL . Vreau sa ne impacam . Imi place de T , dar la EL tin foarte mult , cu EL am fost ..EL era persoana cu care puteam vorbii despre orice . Ii puteam spune orice secret . Si acum pentru ca m'am despartit de EL .. s'a dus .. " Te vei putea intoarce oricand la mine " . Sper .. Il iubesc ! IL IUBESC MULT ! Si il vreau inapoi .. Btw , sper ca totul sa mearga bine ..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Helăăău ! :] Dă şi tu un coment . Hai că nu te doare mâna .