joi, 3 februarie 2011

Ce aiurea .

Ha ha xD O zi cat se poate de aiurea :| Frate .. a inceput ok sa zicem , dar a fost nevoie doar de o lovitura si m'a doborat . Mda .. am aflat ca un prieten nu o sa mai intre pe mess poate NICIODATA ! adica .. wtf ?! Putea merge mai rau de atat ?! Chiar am nevoie sa vorbesc .. cu el puteam sa rad din nou si acum ce fac ? :| Nimic . Astept . Anyway , continuam .. Seara , adica acum  , am ramas blocata intr'o parcare timp de o ora . [ like wtf ?! ] si cum mie miera si foarte foarte FOAMEE !! Ei bine , a fost perfect , astfel am vrut sa mergem la un fast-food , dar ne'am dat seama ca numai avem bani :| So .. am mers acasa. Nu e cine stie ce post , dar n'am absolut niciun pic de chef sa scriu si totusi vreau sa scriu . So .. bye .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Helăăău ! :] Dă şi tu un coment . Hai că nu te doare mâna .