luni, 7 februarie 2011

Awww si mai mic decat trei .


 Se apropie Valentine’s [ stiu ce va ganditi ; alt post legat de Valentine;s :-@ , dar nu , nu e post de Valentine’s || si daca ar fi , ce ?! :-l ] . Anyway ,  se apropie Valentine’s si se apropie si discutia aia gen : “ Uhmm . Promite’mi ca nu ne vom despartii “ si nu stiu cum sa scap de ea sau cum s’o fac sa nu fie discutia prea serioasa sau cum s’o incep , dastea :-@ . Deciiii .. cum poti incepe mai usor daca nu postand un nou post legat de Valentine’s si de ce imi e frica [ ca si cel postat mai jos de altfel xD ] . So.. postez , ii dau sa’l citeasca . Il citeste , logic <3 ! Sii .. incepem sa comentam pe baza lui . [ comentariile conteaza prea putin pentru a le mai spune si pe ele ] A fost o discutie chiar foarte funny si mi s’a parut foarte ok , am avut sentimental acela gen .. 90% sigura ca va fi bine si pot avea incredere in el . Dar , azi s’a intamplat ceva , am aflat ceva , ceva ce credeam ca va ajunge sa ne desparta daca s’ar fi intamplat si pentru a fi sigura ca nu se intampla nimic i’am lasat off pe mess si i’am zis sa aiba incredere in mine ca orice ar afla nu e adevarat . So .. dupa asta , toata ziua am stat cu frica ca ne vom despartii . Gen : intru pe mess , intra si el si are la status “ Bitch (:|” . Eu “ omg ! deja a bagat strambe :| “ . Il intreb ce face . El fara nicio problema imi zice ca e bine nu stiu ce . Intru pe celalalt id si vad off’u de la el . So . . acum nimic schimbat , stiu doar ca totul va merge bine :]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Helăăău ! :] Dă şi tu un coment . Hai că nu te doare mâna .