joi, 13 ianuarie 2011

Mda , cum zici tu (:|

Ce urat . Azi n'am chef de nimic . Ma bucur ca s'a terminat si ziua asta . Ma simt  atat de sictirita (:| . N'am chef de nimic . Bine ca am scapat de weekend'u asta . Toata ziua numai fizica . Maine alta zi . Test la biologiee (:| . N'AM NICIUN CHEF ! Nu stiu nici cum sa numesc postarea asta . Nu e despre el . Sau ba da . Practic e despre el . O sa ignor totul pur si simplu . E cea mai usoara cale spre fericire :]
Mai nou stiu ce se va intampla inncontinuare . Practic totul e programat . Da , stiu ca viata nu poate fi programata , dar in momentul de fata metoda pe care am ales'o duce spre un singur lucru . Fericirea mea . Deci gen nu ma prea deranajeaza nimic (:|
Sper sa mai am zile dinastea in care sunt atat de sictirita . Nu simt nimic . E cel mai bun "nesentiment" pe care "nu l'am simtit" vreodata :]] . Nici eu nu inteleg ce am scris in propozitia precedenta . In fine :]]
Hai ca sunt atat de sictiritaa in cat mie lene sa mai si scriu:]]
Bye (:|

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Helăăău ! :] Dă şi tu un coment . Hai că nu te doare mâna .