duminică, 9 ianuarie 2011

Pff ! Edge ;x

 Faza a inceput cu o conversatie despre o tipa , nu conteaza care ;)) 
Pe tipa o chema Ioana , ca de altfel si pe gagica tipului cu care e conversatia.




Vlad . : da? nu merita sa o cheme ioana
Eu : o 3 : omg
Eu : o 3 : esti genial
Eu : o 3 : jur !
Eu : o 3 : =)))))))))
Vlad . : :))
Eu : o 3 : :)))))
Vlad . : adica ioana(mea) e mult prea tare ca sa aiba si rapandula aia acelasi nume
Vlad . : si no pune la status pe asta
Vlad . : ca imi sare aia in cap



Si apoi .. dupa ce s'a dat seama de cine e vorba .. :))


Vlad . : ca dupa aia dupa ce ca ma freaca la melodie si asa o sai zica cnva si o sa ma frece mai mult
Eu : o 3 : cine o sai zica ?
Eu : o 3 : si cine te freac la melodie ?
Vlad . : X si cu Y [nu conteaza persoanele ;))]
Eu : o 3 : Y ?
Vlad . : da
Eu : o 3 : nu X aia ma
Eu : o 3 :  :))
Vlad . : pai nu ai zis de la 843 j ? [ am inlocuit clasa care e defapt cu 843 si j e litera :))]
Eu : o 3 : 843 l !
Eu : o 3 : :))
Vlad . : Eu : o 3 : imi face si in ciuda Eu : o 3 : cu X de la 843 j
Vlad . : uite :)))
Eu : o 3 : a ups =))
Vlad . : atunci sterge sts ca asta inca nu ma freaca :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Helăăău ! :] Dă şi tu un coment . Hai că nu te doare mâna .