marți, 18 ianuarie 2011

Noapte .

 Uhmm . Inca ma gandesc la aseara . Cam aiurea dupa tot ce s'a intamplat . Mi'am cerut scuze de la toti si le'am zis ca n'am chef de mess . :-?? Totusi .. ma asez in pat si vreau sa vad daca mai e pe mess . Imi deschid messu pe telefon . Aiurea . Uitasem ca l'am sters :] Imi dau drumul la playlist'ul cu FUCK LOVE . [ sincer nu stiu de ce l'am numit asa avnd in vedere ca nu are numai melodii de dragoste ] . Anyway . Imi iau cartea si incep sa citesc . Aha aha deci vampiru nu stiu care .. Eram concentrata pe carte . Incepe Adam Lambert - No Boundaries . Incep sa fiu atenta si la melodie . Imi place .. La un moment dat imi dau seama ca eu inca am messu' deschis . Profit si ii spun lui Alexys de melodie . Mai imi spune ceva si ies de mess . Nu prea aveam chef . Mai citesc . Televizorul era dat drumu , dar mie nu'mi pasa . Incepe Lilly Allen - Fuck You . Gen : asta ii doresc eu lui :]] { joke xD } . Mai citesc . Incepe melodie . Incep sa cant " I wanna know ur name " . Whateva` . Tot mai citesc . Incepe Eyes Set To Kill - Give You My All . Ma gandesc la tot ce s'a intamplat in seara asta . Citesc inncontinuare . Incepe Sunrise Avenue - Fairytale Gone Bad . Tot citesc . Gata . Am terminat .Am citit 100 de pagini . Oricum voi termina in seara asta cartea ca nici acum n'am chef de nimic . Anyway . Aseara m'am culcat la 0:40 . In seara asta ma voi culca la 4 . Am de facut teme la care ma gandesc deaba acum sa ma apuc . Ma duc . Pa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Helăăău ! :] Dă şi tu un coment . Hai că nu te doare mâna .