sâmbătă, 8 ianuarie 2011

EL .

Stau si scriu . Scriu in jurnal . Dar ma opresc . De ce ? Din cauza LUI . Ma tot gandesc ce'am realizat pana acum . EL a disparut .. A disparut in intueric . Habar n'am ce se intampla . Cred ca sunt mai aeriana decat eram inainte . Dar ma gandesc la el . Si e cam aiurea ca s'a terminat asa . Si acm doar prieteni . Prieteni .. Nu credeam ca se va intampla asta . Sa ajungem prieteni .. Si acum zice ca e mai bine asa .. Nu stiu de ce , dar nu sunt de acord . EL n'are cum sa inteleaga . Ma simt ciudat . Ma gandesc ce sa fac . EA mi'a zis sa lupt . Dar nu voi face nimic . Doar voi astepta . E greu .. Dar nu pot face nimic . M'ar uri daca as face ceva .. Si nu as suporta sa ma urasca . Ar fi oribil pentru mine . Un adevarat cosmar . Cum voi rezolva problema .. ? Cum ma voi resemna ? Totul va veni de la sine .. PERSOANA imi zice sa ignor tot , dat nu pentru ca sunt obligata , ci pentru ca imi doresc . Dar eu nu pot ignora nici obligata .. :| E prea greu sa ignori . Si vineri [ adica acum o zi ca inca e sambata . mai exact 23:56 ] a fost aiurea faza aia . Si totusi nu puteam face nimic.  Ma bucur totusi ca am persoane apropiate alaturi de mine .. Si totusi .. Nu voi uita . :]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Helăăău ! :] Dă şi tu un coment . Hai că nu te doare mâna .