duminică, 9 ianuarie 2011

Ce sa zic .. Razvan :]]

Razvan . : ce faaaci?
Eu : o 3 : bineeeeeeee
Eu : o 3 : tuuu ?
Eu : o 3 : :))
Razvan . : parca ziceai ca nu vorbesti cu mineeeeee
Razvan . : :))
Eu : o 3 : >:p
Razvan . : ce mai face prietena ta?
Razvan . : :))
Razvan . : se mai caca ?
Razvan . : :))
Razvan . : =))
Eu : o 3 : hai jet =))
Razvan . : cacacioasa
Eu : o 3 : nu ma mai face geloasa :o3
Eu : o 3 : :))
Eu : o 3 : =))
Eu : o 3 : te bat :-w
Razvan . : di she?
Razvan . : ;))
Razvan . : gata draga mea...nu te mai fac geloasa
Razvan . : :))
Eu : o 3 : asa pisi
Eu : o 3 : ca divortez ;;)
Eu : o 3 : =))
Razvan . : drum bun
Razvan . : :))
Razvan . : cale batuta
Eu : o 3 : pfaa  :-w
Eu : o 3 : indraznesti ?!
Eu : o 3 : :-w
Razvan . : da
Razvan . : >:)
Eu : o 3 : nu se poate asa ceva
Eu : o 3 : vei fi decapitat
Eu : o 3 : =))
Razvan . : cu forfecuta de unghi
Eu : o 3 : nu. cu penseta
Eu : o 3 : >:)
Razvan . : cu acul
Eu : o 3 : ete na :|
Razvan . : muuaaahahahahaaaa
Eu : o 3 : acu e prea mic
Eu : o 3 : =))
Razvan . : ha :| ha :| ha :|
Eu : o 3 : ce'ai ma ? :|
Razvan . : nimic :))
Eu : o 3 : pff
Eu : o 3 : credeam ca ai patit ceva
Eu : o 3 : :))
Razvan . : da
Razvan . : azi
Razvan . : :((
Razvan . : mi-am taiat ceva
Razvan . : ...
Razvan . : :((
Razvan . : doare si acum
Eu : o 3 : ce ? :|
Razvan . : o unghie
Eu : o 3 : =))
Eu : o 3 : si doare ca ti'ai taiat o unghie ?
Eu : o 3 : =))
Razvan . : da...
Razvan . : :))
Eu : o 3 : ok
Eu : o 3 : esti penal
Eu : o 3 : =))



Tipu e penaaaaal >;d<

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Helăăău ! :] Dă şi tu un coment . Hai că nu te doare mâna .