miercuri, 5 ianuarie 2011

Azi . :]

 Pff . Azi . Ce inseamna azi ?! Ziua in care incepe din nou scoala . Ziua in care incepe sapuneala , caterinca , intalnirile cu toti colegii si prietenii din alte clase . Si totusi .. de ce mie nu'mi place ziua de azi ? Nu cred ca e legat de scoala . Mai nou nu'mi pasa ce se va intampla azi [ desi ne aduce testele la fizica ]  si nu'mi pasa de teze , teste si ce va urma . E altceva . Si stiu si ce . Dar totusi .. Ma gandesc ce voi face azi . Ma voi simti destul de rau cand ma voi afla in fat .. nu trebuie sa ma continui deocamdata . Nu stiu ce se va intampla . Voi afla azi .. E 10:41 . Peste putin timp trebuie sa ma pregatesc de scoala . Dar totusi ma gandesc la acel lucru si deabea astept sa vad ce se intampla . Prima ora am biologie . Ce urat . Sper sa nu facem nimic . Nu am chef sa ma asculte , dar nici sa scriu . Ma simt cam rau . Astept sa se faca 10:45 sa ma imbrac si la 11:15 sa plec la scoala . Dar oare cum voi da ochii cu .. Am zis ca ma opresc si asta trebuie sa fac . De ce tot continui ?! Ma simt aiurea . E 10:43 . Mai am putin . 10:44 . Inca un minut . Si totusi .. Ieri a fost o zi grea si presimt ca si azi va fi o zi la fel de grea . Astept sa vad ce vrea sa .. De ce nu pot niciodata sa termin si trebuie sa postez asta pe blog ?! 10:45 . Gata . Plec . Ma duc sa ma imbrac . Take care . Bye . Vorbim diseara .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Helăăău ! :] Dă şi tu un coment . Hai că nu te doare mâna .