sâmbătă, 8 ianuarie 2011

Alexys .

Il iubesc pe copilul asta mare mic <3
E buna buna buna <3
Si blonda blonda blonda :x
Si ii place de el el el :x
Si e =p~ =p~ =p~
Si o iubesc iubesc iubesc :x
Si stiu ca pot avea incredere in ea sa'i zic orice pentru ca e una dintre prietenele ideale si merita orice >:d<
E atat de sexi , hot , etc . :x
Si imi aduce aminte de ziua lui Muff , in vara . O zi genialaaaaaaaaa :x ! O zi o zi o zi :x In care am calarit'o :]]
Pfff . si totusi . imi aduc aminte cand i'am zis ca'mi place de PERSOANA ! :))
Si si ! A inceput sa'mi tina morala [ ca si lui Muff , de altfel :)) ].
Copilu' asta e genial !!
[Desi e blonda :">]
Pff . 
TE DUDAAAI !! <3

9 comentarii:

  1. vai deci te ador >:D<
    mersi mersi mersi :x

    desi nu sunt nici buna, nici hot, nici sexy :)) si nici chiar ATAT de blonda nu sunt :))
    sunt si eu satena deschis [asta ka sa ma laud si eu putin]
    si da imi place de EL :>
    si ti-am tinut morala... si o sa-ti mai tin kand mai dai de astfel de tipi
    dc? pt ka te iubesc :x si meriti tot ce e mai bun :x

    te rawwr piscotul meu puffos :x

    RăspundețiȘtergere
  2. esti buna !
    esti hot !
    esti sexy !
    esti blonda ! :))
    si eu te iubesc , desi nu merit tot ce e mai bun :">
    si eu te dudaaai >:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. nu sunt buna!
    nu sunt hot!
    nu sunt sexy!
    blonda sunt :)) dar nu atat de mult :))

    ba da!!! meriti tot ce e mai bun :x

    RăspundețiȘtergere
  4. citez [again :))] : "esti buna !
    esti hot !
    esti sexy !
    esti blonda ! :))
    si eu te iubesc , desi nu merit tot ce e mai bun :">
    si eu te dudaaai >:D< " >;d<

    RăspundețiȘtergere
  5. siu ca merita tot ce e mai bun<3
    dar dac ea e fata din poza e geniala=p~(PS colanti rosiii:x ador colanti rosi)
    si nu mi se pare a fi blonda. CA daca ea e blonda atunci si eu cu suvitele mele blonde (defapt parul meu vopsit:)) )
    Si e un saten deschis.
    Orcum e asa de tare ce ai scis de ea>:D<
    esti buna !
    esti hot !
    esti sexy !
    esti blonda ! :))
    mi se par foste amuzante.
    Hai ca dau Hug. [ nu sunt jeg] >:D<

    RăspundețiȘtergere
  6. @Ciubi: da.... asa e Puffi merita tot ce e mai bun... vezi Puffi cnva kare e de accord cu mine >:P
    si dup :D eu sunt tipa din poza... iar aia nu sunt colanti :D sunt blugi rosii :D
    exact... vezi Puffi saten deschis :)) invata-ti nuantele :))
    si oricum mersi >:D< [asta pentru ka ma simt :x] si mersi si lui Puffi [once again] pentru post
    rawwr :x
    ~Alexys

    RăspundețiȘtergere
  7. laso ma paia ca numai vb cu ea :-j si nu ma mai contrazice cand zic ceva :)))

    RăspundețiȘtergere
  8. nu conteaza :)))
    daka eu acuma observ acuma raspund :))
    si nu o las pt ka sunt de accord cu ea :))
    pfff tu esti aia kare se contrazice... eu doar am dreptate :)))

    RăspundețiȘtergere

Helăăău ! :] Dă şi tu un coment . Hai că nu te doare mâna .