duminică, 19 septembrie 2010

O zi .. Ok :]]








Huh .. Vineri , 17 Septembrie 2010 :>



Păăiii .. n'a fost cine ştie ce :-?? am vb de dimineaţă cu marea mea iubire Micsti xD si Heroo . :x



[Mda .. NU e chiar foarte importantă chestia asta .]


Am ajuns la şcoală .. Am pălmuit'o pe Zuza . 
Şi apoi a venit Lucifer la noi x_x - Profa de geografie x_x
După ce a făcut armată cu noi :-@ .. Am ajuns la ora de Biologie :x
Unde profa n'a mai venit şi noi am făcut schimb de nume şi personalităţi :))
Ajungând să ne batem deşi părea că am făcut altceva :">


În parc . Vedem o piţiponcă şi începem să strigăm : "Pissiii ! Pissiii !" NIMIC ! :-?? nu raspunde :))
La un moment dat :-? STRIG ! " Pitzi ! Pitzi " :> Se întoarce la mine si răspunde . => Se simte :"> .
Ehh .. Mai stăm noi şi ne gândim să ne batem joc de una . Aşa că începem să scriem pe bănci lucruri despre ea şi mai multe . :"> [Nu vreau să zic pentru că s'ar putea uita :))]
Mai stăm puţin şi plecăm acasă . 


[ Cam plictisitor , nu ? :-@ N'am inspiraţie :"> ] 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Helăăău ! :] Dă şi tu un coment . Hai că nu te doare mâna .