marți, 24 august 2010

Ceva ce trebuie reţinut ! :)




Okei . Să vedem . O poveste ?! Neah . Ceva frumos ?! Nu . Hmm . Ştiţi ce am observat pe unele bloguri ?! Numai poveşti de dragoste . Nu spun că nu îmi place să scriu şi eu şi deabea aştept să postez pe blog . Dar .. Frate ! Îţi faci un blog numai să arăţi poveşti triste sau vesele de dragoste ?! La toate e cam aceeaşi idee 8-| A murit EL sau Ea , au trăit fericiţi până la adânci bătrâneţi , şi'au luat rămas bun unul de la altul . :-@ . Nu zic că nu mă emoţionez când citesc dinastea , dar pare prea .. CIUDAT ! Să scrii numai despre ele . Adică .. Poţi să creezi şi bancuri sau .. Nu ştiu . Poveşti cât se poate de vesele [ şi nu de DRAGOSTE ! ] . Sau să zici ce lucruri tari ai facut într'o zi . De ce acea zi a fost specială . Ce ţi se pare amuzant să faci .. Teste pana mea ! Nu stiu . :-?




ORICEEEEEEE !!!



Dar .. VĂ ROG ! 




NU MAI SCRIEŢI NUMAI POVEŞTI DE DRAGOSTE !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Helăăău ! :] Dă şi tu un coment . Hai că nu te doare mâna .