joi, 19 august 2010

Cum poate arăta o zi proastă !

    Păii . Decii . Eu am de gând să vă zic o parte din una din zilele mele proaste . Şi ştiţi care e acea zi ?! AZI ! Şi uite că eu totuşi stau să scriu . 


    Să începem !

    Ziua începe OK . Mă trezesc şi încep să mă plimb prin casă făcând diferite chestii . Dupăăă .. Mă duc şi deschid laptopu' cu un bol de cereale în mână . După ce se deschide încep să vorbesc pe mess şi alte căcaturi . 


    La un moment dat , se aude un ciocănit la uşă . Cine e ?! Bunicămea , care tocmai se întorsese de la doctor . Îi deschid şi începe să'mi zică " Trebuie să te duci până la magazin " . Eu îi cer bani si plec . Pe drum încep să o sun pe Hero ca să văd la ce oră mergem în parc . Stabilim şi îi închid . Cum să ajung acasă mă gândesc să'l sun pe EL să văd dacă poate venii la ora aia în parc . [ Cred că ar fi corect să vă zic cine e EL . Păăi . Nu dau nume şi nici vârstă , dar vă zic doar atât : NU e prietenul meu . :) Faza e că l'am cunoscut cu ajutorul marelui meu prieten : HAICINCI ! nu's dependentă . Am început să vorbim şi am aflat că nu e din Capitală ca şi mine şi că ne vom vedea la iarnă . Ieri am vorbit la telefon şi a zis că poate ca azi să ne întâlnim , pentru că e în drum spre Bucureşti . ] Când să'l sun îmi spune că a plecat acasă . Mda .. FOARTE TARE ! Continui ziua normală acasă şi la un moment dat îmi trimite nevastămea mesaj dacă pot să vin în Tineret . Din nefericire , ea a înţeles ceva prost şi am ajuns să ne certăm . Okei .. Continui . Peste 10 minute trebuia să mă întâlnesc cu Hero şi tocmai ce vroiam să ies pe uşă . Când .. Sună telefonul ! Cine să fie ?! Hero desigur . Răspund . "Alo ? " Ea " Bună ! Ai ieşit afară ? " Eu " Încă nu . De ce ? " Ea " Numai ieşi că am vorbit cu mama şi a zis că e prea cald şi nu mă lasă . " . Uhmm . :-? Trec şi peste asta . Îl sun pe EL să văd dacă intră pe mess . EL era afară . Ce mai vorbeam şi aud o voce în telefon gen de " BITCH ! " daia care parcă spune " Bună iubiii ! " [deşi n'a spus asta ] . Îi zic " PA ! " şi închid telefonul . Bine .. Încă o chestie proastă care s'a întâmplat . Trecem peste . Tocmai ce îi povesteam lui Roke ce s'a întâmplat că vine tata acasă şi trebuie să închid leptopu' . Îl salut apoi începe bunicămea cu gura mare 8-| " Nu a făcut nicio temă ! " . În mm . :-l Trec şi peste asta şi apoi începe iarăşi tata cu discurcu' lui prin care îmi explică de ce trebuie să mă mut din România , eu având o grămadă de draci . 


    Decii ... Am avut o zi foarte tare ! \m/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Helăăău ! :] Dă şi tu un coment . Hai că nu te doare mâna .