joi, 12 august 2010

Atât .





O fată . Un copil . Un vis . Un moment . O dragoste . O privire . Fericire . Tristeţe . Melancolie . Întrebări . Răspunsuri . Fapte . Băieţii . Fetele . Prietenii . Casa  . Locul . Patul . Baia . Oglinda . Hainele . Cearta . Plânsul . Bătaia . EL . EA . EU ! 


Numai EU ! Ce chestie . Ieri eram un copil . Cu puţine vise . Nişte vise ciudate . Care credeam că vor devenii adevărate . Să fiu florăreasă .. :)) Să am o viaţă frumoasă ...

Dar ACUM ?! NIMIC ! Certuri în fiecare zi . Bătaie . Supărare . Dragoste distrusă . Speranţe distruse . Până şi prietenii s'au distrus .


De ce ? Pentru că aşa a vrut soarta . Chiar a fost soarta ? Nu cred . A fost altceva . Cred ca a fost acea oglindă spartă la 5 ani . Că de atunci au inceput coşmarurile . Sau .. Chiar o fii soarta ? Chiar aşa ar fi trebuit sa fie ? Să mor de tristeţe după ce voi ajunge la capătul puterilor . Atunci când toate se vor duce şi nu voi mai avea ce face ?


Îmi aduc aminte de acea zi când stăteam în acel colţ . Ce bine mă simţem ! Pentru că plângeam ? De asta mă simţeam bine . Nu . Pentru că mă simţeam mică in faţa celorlalţi şi acum mă simţeam mare în mine . Atunci când eram singură . Dar acum cum mă simt ?! Ca o omidă care va rămâne mereu în coconul său .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Helăăău ! :] Dă şi tu un coment . Hai că nu te doare mâna .